Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
CTV Bán Hàng Qua Điện Thoại - Telesales Officer (HN/HCM)Việc tìm người - Quận 10 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Liên hệ, tư vấn thuyết phục, hướng dẫn các bác tài xế đăng ký dịch vụ ship hàng tại AhamovePhụ trách hỗ trợ xử lí hồ sơ tài xế trên hệ thống;Phối hợp với các bộ phận liên quan về việc truyền thông các chương trình/khảo sát đến đối tác...
-
Nhân Viên Lễ Tân Hành Chính - Quận 3Việc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Phụ trách quầy lễ tân, trực điện thoại, giám sát ý thức nề nếp của CBNV trong Công ty, đặc biệt trực tiếp phụ trách và giữ gìn vệ sinh tại các khu vực chung như cửa ra vào, quầy lễ tân, ghế chờ lễ tân ;- Đón tiếp khách tới Công ty l...
-
Nhân Viên Thiết Kế Làm Việc Tại Quận Tân Bình TphcmViệc tìm người - Quận Tân Bình (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc 1/ Thiết kế đồ họa ( 80% ) : Làm việc với team marketing để:Thiết kế hình ảnh đăng kênh digital: sử dụng các hình ảnh sẵn có của công ty và hình ảnh có sẵn trên internet / canva để tạo hình ảnh cho fanpage / instagram / websiteThiết k...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)